fredag 1 april 2011

Nuläge om lite allt möjligt

Repat med coverband två kvällar till kl 22 och helt slut i skallen på jobbet två dagar.
Fredag.
Försökte sova efter jobbet, men gick inte.
Ska se Janne Borghs nya band Desperate Romantics på en klubb nere vid Hornstull (Skål). Gitarrpop utlovas. Jag spelade bas i Jannes band efter Strindbergs upplösning för 1000 år sen och han älskar fortfarande sin gitarrpop. Ska bli kul att se dom ikväll kl 20.
-----------------
Plura. Vilken man. Kollegor på jobbet börjar prata om den sköna snubben eftersom de sett honom på tv. Själv har jag lyssnat på Eldkvarn sedan 1981 så det känns lite.......märkligt.
------------------------
Elisabeth Taylor dog häromveckan och många tyckte jag var en kass filmälskare som inte ens noterade det på bloggen. Men va fan. Har inte sett en film med henne. För mig var hon Michael Jacksons kompis och en legend. Hon var säkert bra på sin tid.

----------------------------
Pagninikontraktet av Kepler. Ni vet paret som skrev Hypnositören. 400 sidor in i boken. Taffligt skriven som de flesta deckare. Men jag fortsätter. Handlar om svensk vapenhandel. Jävlar om inte slutet är trovärdigt.
----------------------------
Ha en skön kväll. Jag ska ta några bärs med Janne Borgh efter giget sen cyklar jag hem till skateproffset, som med all säkerhet chattar på FB när jag kommer hem...
-----------------------------
Lyssnar just nu: Soundtrack of our lives "Last prophets in vain". Från senaste plattan. Underbar.
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar