lördag 30 april 2011

Kvinnorna under vintern, what a mess

I Kungliga gick det bra. 6-3 i första. LZ tog tiebreaket i andra 6-7. Sen bastu.

Jag berättar inte så mycket om privatlivet. Vem bryr sig. Verkar säkert som en casanova när man läser det här men så enkelt är det inte. Den tiden tillhör 1980-90-talet. Idag kan man mest likna det med trögflytande olja uppför ett berg...
Så himla rörigt. Mitt eget fel. Varför ger jag mig in i relationer för? Huvudstupa.
Jag måste sortera. Inga namn. Bara koder.
Jag vill ha frid.

S - Åldern var ett minus. Hon var på g. Jag tog inte steget. Monologer. (inte från mig). Min åldersnoja. Hade hon inte hållt monologer hade hon varit tänkbar. Men åldern...
E - Underbar. Vänner fortfarande. Upptagen på annat håll.
M - La en ev pojkvän på fjärde plats efter sin prioriteringar. Tyckte det var ok att ses en gg varannan vecka? Passade inte mitt tempo och tålamod. Tror inte hon ville ha nån pojkvän innerst inne.
A - För gammal. Jesus, vad höll jag på med?
I - Var inte intresserad alls. Frågan är varför hon träffade mig 2 ggr? En gåta.
Y2 - Känt i 7 år. Nödläge. Nej sorry det kommer aldrig bli vi. Det vet hon.
Y - Ex från 2009. En bra vän och det räcker fint. Ses ikväll.
A - Efter en konsert med All stars dök hon upp. Sen middag. Sen ännu en dejt. Sen upp i rök. Jag hittade henne på hennes stampub efter 4 dar. Där hade hon suttit medan jag undrade vart hon hade tagit vägen. Inget för mig. Jag behöver stabilitet.

Dessa 8 är alltså mellan oktober till idag Valborg.

Mot Italien på tisdag. En italienska vore jävligt grymt:)
Mot Sveavägen nu och träffa Y och hennes kompis.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar