onsdag 6 april 2011

Forgive me Agneta

Jag har haft med Agneta Sjödin två ggr på Nöjesbloggen.
Båda gångerna i nåt slags hånsyfte. Första gången hamnade hon på listan över:
"Tjejer som verkar omöjliga att leva med"
Ca ett år sen.
Kristin Kaspersen, Carolina Gynning, Carola var också med på listan.
Och jag själv då? Vem är jag att döma?

Nåväl, för några månader fick jag en länk av en kompis (som är rätt känd men vi lämnar honom utanför det här) på FB, där han - som har Agneta som addad vän - kopierade hennes kärleksförklaringar till hennes nya bigbrother pojkvän, och mailade de till mig.
Jag blev nästan illamående av deras trams öppet på fejan så jag gjorde likadant. La ut deras kärleksförklaringar här på bloggen..

Enda gången som jag verkligen tvekat. Men va fan. Hon måste ju fatta att sånt kan läcka från fejset, eller hur?
Nåväl.
NU ÄR DET REDAN SLUT!
4 mån.
Stackars Agneta. Singel igen.

Nu tänker jag aldrig göra henne till åtlöje igen.
Det är synd om Agneta.
Tragik.
Antingen väljer hon bara puckon som vill ligga med henne och inget annat. Så när hon upptäcker det så drar hon.
Eller.
Så är hon omöjlig att ha ett förhållande med.
Jag vet inte.
Men nåt är det.

Förlåt Agneta. Sök terapi.

2 kommentarer:

  1. Kan ju va så att hon också vill ligga lite va,kanske han är jätteledsen nu. För vad ska hon söka terapi för? För att hon har många killar eller vad,Ge dig då får väl du göra samma sak.
    Kvinnan ska inte bara vara snäll och laga mat hon ska ta plats vara självständig tjäna pengar göra karriär och ligga runt om hon nu vill det, det är 2011 och inte 1950

    SvaraRadera
  2. Svar anonym: ja visst kan du vända på steken och inbilla dig att det är Agneta som dumpar alla 48 pojkvänner hela tiden. Men om du läste hennes kärleksförklaringar på FB som jag la ut här, så är det nog inte så hon vill ha det.
    Det funkar bara inte.
    Terapi? Ja det provar jag gärna.

    SvaraRadera