torsdag 7 april 2011

Flera tycker som Tom om Agneta Sjödin

Tom älskar ju att ha rätt. Det vet ju ni som känner mig.
Mitt blogginlägg om Agneta Sjödin gav en ilsken kommentar om att jag möjligen var kvinnohatare?
Läs den själva.
Något mer felaktig kommentar har Nöjesbloggen sällan fått.
Tom är en kvinnoälskare och hyllar alltid kända kvinnor.
------------------------------------
Nu till saken. Att man tycker synd om Agneta Sjödin. Det var liksom poängen i inlägget.
Och eftersom flera skribenter (flesta manliga) tycker exakt som Tom så publicerar jag här ett annat blogginlägg.
Sensmoral: Om det går åt helvete så många ggr som för Agneta Sjödin, borde man kanske ligga lågt varje nu gång man blir het...
Är lika skönt varje gång som flera tänkande personer tycker som Nöjesbloggen:
http://nemo.myshowroom.se/agneta-sjodin-ar-singel-igen/
"
Lilla Agneta. Detta ständiga race. Hur många relationer har hon varit i nu? 20? 30? Hopplöst. Stackarn. Jag vet inte hur många gånger jag läst i kvällspressen att hon hittat ”sin livs kärlek” och ”nu känns de äntligen rätt”. Alltså… Antingen går man inte ut med någonting alls. Man skiter i att hora sig i pressen med alla såna där detaljer.
ELLER så får man sina relationer att funka. Och så har hon mage att klaga på att folk hävdar att alla hennes relationer går i krasch. Men vadå, DET ÄR JU SÅ!? Öppna ögonen Agneta. Är du blind? Det är inget försök att vara elak från folk. Det är snarare ren fakta. Alltså, senast här om veckan så stod de i tidningen om Agnetas och hennes killes öppna kärlek till varann. Dom skrev långa poetiska öppna inlägg på varandras wallar på Facebook. Uppenbarligen var det kanske inte så bra eftersom det nu är slut? Jag förstår inte alltså.
Nej, vet du vad Agneta. Nästa gång du har kille (för de lär väl inte dröja så länge) så gör du nog bäst i att INTE gå ut med det i pressen. För ärligt talat, vad gott ger det dig?"

Kunde inte sagt det bättre själv...

3 kommentarer:

  1. Men kul att du och Nemo från Kungarna av Tylösand som bla hora sig i Tv låg med 3 tjejer på en kväll och varje dag tills han åkte ut har samma åsikt om Agneta,Pinsamt Tom mycket Pinsamt,men som du kanske också vet är att Nemos Pappa va med i Weeping Willows,men att ingen i bandet vill veta av honom och bjöd inte ens in honom till spelningen på Mosebacke,bara just för att han är en Loser. Samma med Nemo,men gillar du Losers så fine för dig. Nemo ser ju också bara kvinnor som vandrande underliv som du också säkert gör men problemet är att Nemo får dom och inte du. Och Nemo skulle vilja synas i pressen med alla tjejer han har haft men pressen har väl stil och väljer inte och skriva om C kädisar som visar kuken i Tv. Men Tom va stolt att du och Nemo tycker likadant,jag skulle hellre dö.Pinsamt och jag vet också att du kommer ta bort detta eller också hela ditt inlägg nu när du fick reda på vad Nemo är för människa. Hur va de nu detta var en Nöjesblogg en mordern nöjesbloggare måste väl veta vem Nemo och alla Big brother,Baren människor är eller.

    SvaraRadera
  2. Läste du hans kommentarer han fick under de inlägget,dom va ju inte direkt positiva.

    SvaraRadera
  3. Svar: erkänner att jag aldrig sett Kungarna av Tylösand och ännu mindre visste vem denna Nemo var...?
    Ok jag känner somliga i Weeping men hade inte heller koll på Nemos pappa.
    Ber om ursäkt för det.
    Men till saken:
    Varför kan inte vi män tycka synd om Agneta Sjödin? Hon vill ju så gärna...

    SvaraRadera