söndag 3 april 2011

Läget typ så här, en söndagkväll i april

Djokovic besegrade ettan Nadal i Miami ATP just. Fjärde titeln i år för serben. Han ser farlig ut. Bäst att Federer ser upp.
-----------------------------------------------------
Trött på elände överallt.
Vill ha fred i Libyen. Ett stabilt Japan. Ett lugnt Syrien.
--------------------------------------------------------
Kom fyra i div 3 i tenniskarriären. Får jag igång min enhandsbackhand går jag upp. Inte annars. Bara att välja. En godkänd omgång.
Vad vill man nå? Hur vill man nå dit?
Ställ er den frågan ibland vetja.

Gonatt.
Lyssnar just nu: Prince "When doves cry" från fantastiska Purple rain (1984).

4 kommentarer:

  1. Fotot är från Skål i fredags. Glömde skriva det...

    SvaraRadera
  2. Och jag var sjukt sliten efter den veckan...:)

    SvaraRadera
  3. OMG skulle inte du träna,gå på Rehab och bli människa vilken skräckbild.

    SvaraRadera
  4. Jag instämmer! Fy fan. Ville visa verkligheten. Det här går inte. Kram/Tom

    SvaraRadera