tisdag 19 april 2011

Hur mår folk egentligen?

En vän sen 23 år ville radera mig från FB för att jag inte kunde komma idag, pga av trasig bil.
Jesus, hur fan mår folk idag?
Han bor i en förort så jag föreslog en fika på Söder istället, halva vägen var liksom. Han reagerade med raseri och kränkningar.
Om han och jag inte har någon vänskap längre, så var det ett dyrbart avgassystem som ramlade av i fredags.
Men jisses, hur kan man bli så rosenrasande för att ändra dag för en fika?
----------------------------------------------------------
Angående I så tipsade en vän henne om denna blogg. Tror inte hon visste om den ens...
Hon läste och sen var det hat därifrån med.
Tja, vad ska jag säga?
Det enda jag kan fråga mig är varför de flesta kvinnor är så fega när det gäller att SÄGA att man är ointresserad? Tror dom att man ska livet av sig eller?
-------------------------------------------------------------
Minns ni S från Grappa i dec?
Vi gick ut en lördagkväll för nån månad sen. Vi bor på Kungsholmen så det var enkelt att ses. När jag kom så började hon kvickt att smsa dit en ny kille. Som kom dit!
När jag var där. Var en ny pojkvän via nätet.
Jag hälsade på honom och gick snabbt hem. Varför ville hon träffa mig för?
Jag klandrar henne inte alls, när jag hade chansen i dec, jan, så tog jag den inte. Hade inte energi eftersom jag hade andra saker att tänka på just då.
Nu var hon besviken på mig för att jag dejtat hennes kompis.

FAN VILKEN JÄVLA SANDLÅDA!
Tips till världens alla kvinnor:
Mörka inte, säg till när ni är iskalla och inte vill träffas. Låt inte oss män gå och vänta och tro något, medans ni redan har spolat och gått vidare.
Ska det vara så jävla svårt?
---------------------------------------------------------

Jag mår fint. Satt i solen med A (en kompis) på en servering och pratade om hennes ständiga oro för allt.
Sen gick hon på konsert på Fryshuset med en kompis. Jag gick hem.
Snart Pluras kök.
Jag har inget att hata andra för. Jag är lycklig nu.
Jag tog mig upp ur hålet. Till slut.
Älskar er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar