lördag 13 november 2010

EVIGT OTEKNISK MUSIKER 2010

När jag turnerade fick jag alltid pikar av banden för att jag var så ohändig. Ni vet, kablar, kopplingar, monitorer, mixerbord. Jag fattade ingenting. Det läste jag tidigt att inte Thåström heller gör, så pikarna jag fick fäste aldrig. Kunde inte Thåström så var jag i gott sällskap...Jag fick alltid hjälp av mixerkillarna och jag stod på en scen för att jag älskade publiken och musiken. Den tekniska biten i musikbranschen var jag ointresserad av.
Idag är jag avdankad, men tusan vad jag längtar efter att spela in de nya låtarna, försöka skeppa dom till Lykke Li och Amanda:)

Har jag nåt att förlora på det? Inte ett jackshit...

1 kommentar:

  1. Peter Ingestad: Vore skitkul om du behagade att lägga nästa kommentar på svenska...........

    SvaraRadera