tisdag 23 november 2010

Ungefär såhär, typ en tisdag

Det händer mycket men jag är lika utbränd för det.
Har svårt att känna Jeeehoooo, jag liksom bara, ja ja nu händer det, bra liksom.

Ny bil införskaffad, en Wolksvagen (stavas det så?), ja tänker ni, Hitlers gamla folkvagn till tyskarna. Jovars, men drar bara 0,6 nästan gratis att försäkra.

Byter jobb efter nyår och är ute på headhunterprärien för tillfället.
Känns skönt, framför allt att få arbete med jämnåriga igen och inte pensionärer...

I Debatt nu min gamla vän Jan Johansen från gymnasiet.
Han ska tydligen prata om barn och fylla.
När vi musiker i Skärholmens gymnasium - Janne Johansen, Bengus, jag, Lövmark, Tjatte, Jidis skolkade så satt vi med bärs på Oledoledoff istället.
Kör hårt Janne!

Annars idag: trött, apatisk, vill hitta dekadensen, livsromantiken.

Tror bara det är november som knockat mig med en fet höger.
Kul att Orup släpper nytt och låter Johan Kinde skriva texterna. Singeln är ju fantastisk!
Slut med LenaPh tramset och de jönsiga texterna.

Upplagd kl 20.30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar