måndag 8 november 2010

MONDAY MORNING

Jag lovar, ska inte gnälla om vardagstristess, promise.

Var inbjuden till Hilton hotel vid Slussen för ett mingel, jag tackade nej och skrev att jag var utbränd:)
(Gud vad 90-tal det kändes.)
Inbjuden till tennisträning i Kungliga tennishall för måndagsträningen med LZ. Tackade nej pga helgens två urladdningar och kroppen behövde ro.

Det enda jag vill få ur mig är att en måndag i mörka november i Stockholm är ljusår från en annan galax, om man vill uppleva glamour, dekadens, skönhet, det ljuva livet.

Fjärran bort. På en annan galax.
Måste lära mig att älska vardagen.
Inget gnäll, jag lovar, nu kämpar jag.
Kanske är det vardagen man ska älska?
Och inte längta efter dekadens hela tiden...

2 kommentarer:

  1. Vad lik du är Lasse Berhagen, snygg tjej du harr , <toivo

    SvaraRadera
  2. Det där med Lasse fick man höra i grundskolan:)

    SvaraRadera