måndag 8 november 2010

NÄMN DE 4 ORGINALMEDLEMMARNA I REEPERBAHN DÅ, OM DU KAN SÅ JÄVLA MYCKET!

Var en av många repliker som jag fått genom åren under turneerna i Sverige och även i Tyskland. Givetvis kunde jag det. Olle, Danne, Eddie, Peter glömmer man inte i första taget:)
Popquiz på Pet sounds på torsdag. Handlar det om hårdrock, synt, indie, pop, rock, punk, har jag goda chanser att hjälpa laget till seger. Blir det hiphop och funk är jag lost...
När jag spelade med Janne Borgh från Strindbergs så brukade vi promenera från Solna efter repen in till S:t Eriksplan och bara diskutera pop. Man lärde sig mycket under de åren.
"What a feeling" med Irene Cara är för övrigt en underskattad låt.

p.s. På fotot är det inte orginaluppsättningen av Reeperbahn eftersom jag nämnde 4 namn eller hur. Bra uppfattat. Janne Kyhle längts ner till höger tillkom inför andra albumet på blås, synt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar